Flower power; een mooi feestje op een thema-avond!

Vrijdag 30 maart was het eindelijk zover: het Flower Power feest van Dames 5. Nouja, eigenlijk was het een ‘thema-avond’, maar wij besloten er sowieso een feestje van maken!

Het idee om een thema-avond te organiseren vonden alle teamleden heel leuk. Meteen werd er gebrainstormd over een thema, de hersenen kraakten er op los. Uiteindelijk waren we het er unaniem over eens: Flower Power! Dit paste wel bij ons; lekker gek en vooral vrolijk. Een aantal vergaderingen werden gepland waarbij iedereen boordevol ideeën bleek te zitten. Onze missie werd al gauw duidelijk: de kantine moest en zou worden omgetoverd in een heus hippie-thema. Bloemen, vlinders, peace en love; we zouden alles uit de kast halen. Nu het thema vast stond, moesten we een datum prikken: vrijdag 30 maart. Nu kwamen pas echt alle voorbereidingen er aan te pas. knutselen, inkopen doen, knutselen, menukaarten bedenken, knutselen, outfits, knutselen en oja, nog meer knutselen!

Na een hele hoop geknutsel hadden we bakken vol met bloemen. We hadden honderden vlindertjes om in de kantine op te hangen. Er waren peace en love tekens, welke natuurlijk onmisbaar zijn bij het Flower Power thema. We hadden de Woodstock sfeer op de beamer aangesloten en natuurlijk ‘hippie’ muziek uitgezocht. Ook waren er regenboog-drankjes en space-cakejes en space-muffins, allemaal zelf gemaakt om te verkopen. Iedereen had haar mooiste hippie-outfit bij elkaar gesprokkeld, vrijdag zou het moment van de waarheid worden! Werd de kantine de mooist-versierde-kratos-kantine tot nu toe?!

Na alles te hebben opgehangen en een heerlijke pizza te hebben gegeten kon het feest beginnen. Tegen de tijd dat de meeste wedstrijden waren gespeeld begon de kantine vol te lopen. De regenboogdrankjes werden gedronken per stuk en zelfs per hele regenboog! De space-cake werd gegeten en de sfeer was super. We kregen zelfs complimentjes over de aankleding van de kantine (yes!). De omzet van de avond was het hoogste van het seizoen, we sjouwden zelfs negen lege fusten naar beneden aan het eind van de avond! Kortom; het was een groot succes!

Wij, dames 5, hebben zeer genoten van de avond. Naar ons idee was het zeker geslaagd! Bij deze willen wij iedereen graag bedanken voor jullie komst!

Dames 5 ( Marloes Verheul)