MA1 Waardig kampioen!

Afgelopen zaterdag versloeg Kratos MA1 op overtuigende wijze de nummer twee op de ranglijst Inter Rijswijk MA2 met 4-0. Met dit prachtige resultaat verzekerde het jonge en ambitieuze talententeam uit Delft zich een wedstrijd voor het einde van het seizoen al van de eerste plaats. Met vijf punten voorsprong zijn de meiden niet meer in te halen.

Hoe raar kan een competitie verlopen. Verloor MA1 nog de eerste wedstrijd van het seizoen thuis tegen hetzelfde Inter Rijswijk, in de volgende wedstrijden werd er nauwelijks nog een set verloren. MA1 is de onbetwiste kampioen van de Eerste Klasse H!

En dat is een echte teamprestatie. De oude rotten Fabiƫnne, Esmee, Sterre, Lianna, Youska en Joyce schitterden als vanouds. De nieuwkomers Fenne en Yana hebben zich schijnbaar zonder moeite tussen deze sterren genesteld. Trainer-coach Paul heeft er een ijzersterk team van gesmeed.

Nu wacht de hoofdklasse. Dat wordt vast andere koek. Aan de wilskracht van deze jonge meiden zal het niet liggen.

Auteur: Olav Beugels – Trotse vader