Themafeest Heren 1

Beste allemaal,

Heren 1 is samen met Dames 1 het hoogst spelende team van de vereniging en zou daarom moeten worden gezien als vlaggenschip van de vereniging ‘It’s true’. Echter lopen de zaken het afgelopen seizoen niet zoals we zouden willen bij Heren 1. We zijn begonnen zonder trainer ‘It’s fake, it’s all fake’ en we hebben moeite in de competitie. Dit alles heeft zijn weerslag gegeven op het team. Ondanks alles zijn we, waar menig team gesneuveld zou zijn, bij elkaar gebleven en naar oplossingen gaan zoeken.

We zijn weer op de goede weg beland na hard werken. We hebben een trainer en coach gevonden om het seizoen af te maken, ‘Anyone who thinks our story is anywhere near over, is sadly mistaken’. En we zijn in gesprek met een trainer/coach voor volgend seizoen. Dit geeft zijn weerslag meteen op de wedstrijden en het volleybal, waar het toch allemaal om gaat. We hebben afgelopen weekend een punt van de nummer 2 afgepakt en hadden uitzicht op nog een set. ‘Our block is like a wall and we let the opponent pay for it.’ De weg naar boven is gevonden en daarom is het tijd voor een themafeest. We gaan het laatste deel van het seizoen knallen ‘It’s true’. Daar hebben we alles en iedereen van Kratos ’08 voor nodig en daarom nodigen we iedereen uit om volgende week vrijdag 17 februari op ons themafeest te komen. Kom genieten van een drankje en MAKE KRATOS ’08 H1 GREAT AGAIN!

De volgende thuis wedstrijd van Heren 1 is op vrijdag 10 maart om 21:30.