Dagelijkse archieven: 27/02/2017

TC spelersenquête senioren 2016-2017

Is het je afgelopen seizoen niet gelukt om taart van de coach binnen te slepen? Grijp dan nu je kans en vul met je hele team de spelersenquête in. Het team dat als eerste alle enquêtes heeft ingevuld verdient een taart 🙂

Zoals aangekondigd in afgelopen nieuwsflits is de technische commissie gestart met haar voorbereidingen voor de nieuwe teamindeling die op de Algemene Ledenvergadering gepresenteerd moet worden. De belangrijkste bron van informatie voor de TC is de jaarlijkse spelersenquête. Hierin kan iedereen het afgelopen seizoen evalueren wat betreft zijn medespelers, trainers, coaches, eigen niveau van presteren en vooruitkijken met hun wensen en mogelijkheden voor het nieuwe seizoen. Dit is de informatie waar de TC haar indeling mede op baseert. Het is dus van groot belang dat iedereen deze enquête invult. Om het invullen van de enquête te stimuleren is er een taart te verdienen voor het team dat als eerste alle enquêtes instuurt! Vorig jaar heeft maar 1/3 van de leden de enquête ingevuld. Dit aantal moet hoger om sneller en gerichter te kunnen werken bij de teamsamenstelling.

Andere voornemens van de TC zijn.
– Bij de bond willen we extra plaatsen aanvragen in de 3e klasse dames en heren.
– Afgelopen jaar zaten veel teams behoorlijk vol. Dit aantal gaan we proberen iets terug te brengen.
– Afgelopen jaar heeft de TC iedereen gebeld of gemaild als er een negatieve of positieve verandering plaats vond in de teamindeling. In een grote vereniging als de onze is dit niet haalbaar meer. We gaan je wel bellen of mailen als de teamindeling erg afwijkt van je wensen en verwachtingen.
– Mochten er toch problemen zijn bij de nieuwe teamsamenstelling voor jou (presentatie op de ALV in juni) dan ben je natuurlijk vrij om opbouwend en constructief te reageren. De TC zal dan altijd met je in gesprek gaan.
– Bij het formeren van de seniorenteams letten we extra op het juist plaatsen van jeugdige talenten.
– Vanuit de jeugd moeten diverse jongens en meisjes worden ingepast op niveau bij de senioren.
– Na het samenstellen van de nieuwe teams gaat de TC het trainingsschema maken. Dit is een heel lastige klus! Vooral het vinden van trainers is een groot probleem. Teams die veel trainers leveren, krijgen daarom voorrang in het schema. Zij leveren immers voor en na hun eigen training de trainers voor andere teams. Heb je ook zin om training te gaan geven? Geef dit dan aan in je enquête! Wil je liever beginnen als assistent-trainer? Ook dat is mogelijk!

Tot het weekend van 12 maart hebben jullie de tijd om deze in te vullen en terug te sturen. Daarna gaat de TC aan de slag!
De link naar de enquête:

Met vriendelijke groeten van de TC leden,
Vito Meulenberg
Elja van Rijt