Dames 11: Hiep Hoi

Dames 11 is ons nieuwste dames wedstrijdteam. Een groot deel heeft er al een jaar training op zitten en met een aantal nieuwelingen is de competitie nu echt begonnen. Het gehele seizoen zullen we proberen jullie op de hoogte te houden van de vorderingen van dit dames team. Met enthousiasme is het eerste wedstrijdverslag geschreven.

Hiep Hoi

Afgelopen vrijdag was het dan zo ver: onze eerste wedstrijd! Met gezonde spanning en kriebels in de buik verzamelden we bij Kratos om vervolgens weg te scheuren naar Monster. In de auto werden nog wat laatste technieken en ideeën besproken, maar we besloten om vooral erg veel plezier te hebben.

Om half negen liepen we wat onwennig de sporthal binnen. Waar moeten we heen, wat moeten we doen en tegen wie moeten wij spelen? Eerst even warm lopen, buikspieroefeningen en inspelen. Het was toch wel erg fijn dat coach Bert erbij was voor ondersteuning.

Half tien, daar stonden we dan als een stel krijgers op het veld! Overtuigd van ons eigen kunnen begonnen we aan de wedstrijd. De eerste set verliep misschien niet al te goed, maar wat waren we trots op onszelf. Na elk punt begonnen we zo hard te juichen dat de tegenstander even van slag was. Tja, het psychologische spelletje beginnen we al een beetje te spelen. Uiteindelijk hebben we toch best een aantal keer onze yel erin kunnen gooien. Al met al een geslaagde eerste wedstrijd! Hiep Hoi!