Dames 11: HUP Rood

Ik, Manon Hobijn, ben als coach apetrots op mijn dames 🙂 De eerste set van het seizoen is binnen, er zullen er nog velen volgen! Hieronder het verhaal van de dames van hun tweede wedstrijd

HUP Rood

Afgelopen vrijdag (29-09) speelde wij, Dames 11 van Kratos, onze tweede wedstrijd tegen Punch dames 10. Onze allereerste wedstrijd ooit, van de week daarvoor, zat nog vers in ons geheugen. De stijgende lijn in ons spel die we tijdens die wedstrijd duidelijk merkten (maar helaas nog niet helemaal terugzagen in de puntentelling), hoopten we deze week door te zetten.

Na wat balletjes inslaan en een enthousiaste hiep-hoi was het rond 21:30 tijd om te beginnen. Al snel vielen er heel veel punten tegen en kon je al een lichte paniek op onze gezichten zien. Gelukkig bleek al snel dat we gewoon even moesten inkomen en echt nog wel in staat waren om een paar ballen goed te raken. We wisten onze achterstand in te halen, maar verloren helaas de eerste set toch met 25-23.

Ondanks deze net-niet uitslag waren we tevreden over ons spel. We waren vastbesloten om in ieder geval 1 set te winnen en zo de voorspelde uitslag van de Nevobo app (4-0 verliezen) te overtreffen. De derde set was het zover en wonnen we voor het eerst als team een set.

We hadden de wedstrijd misschien niet gewonnen, maar voelden ons toch winnaars. Nog een speciaal bedankje naar onze twee invallers en volgende week gaan we zeker weer keihard knallen!