Dames 11: Dubbele overwinning

Afgelopen vrijdag was onze derde wedstrijd, voor het eerst speelden we thuis. Daarbij hoorde ook de eerste opbouw. Hoewel we iets verlaat waren stond het net toch keurig opgebouwd voor de tegenstanders het veld opkwamen. Eindelijk stonden we ook tegenover een nieuw net beginnend damesteam, hierdoor waren de zenuwen goed te voelen.

Vol goede moed begonnen we aan de eerste set. Een overtuigend begin en de tweede gewonnen set was binnen. In de tweede set had ons team een dipje en dat was duidelijk terug te zien in de puntentelling. Na een peptalk van onze interim coach Bert gingen we de derde set in. En ja hoor! Weer een overtuigende winst.  Opeens drong tot ons door dat we deze wedstrijd wel eens zouden kunnen winnen, we moesten alleen de volgende set net zo vastberaden spelen als deze. Uiteindelijk viel dan toch het laatste punt voor ons. Blijdschap en ongeloof, onze eerste wedstrijd gewonnen!

Na afloop hebben we nog gezellig gekletst met de dames van Punch, die ondanks hun verlies toch ook gewonnen hadden, namelijk hun eerste set.  Voor beide teams dus een overwinning. Met deze overwinning in ons achterhoofd kijken we uit naar de volgende wedstrijd!

De winst kwam op het juiste moment, een fles champagne was deze avond de beloning!