Kratos activiteiten t/m 31 maart afgelast

Beste Kratossers,

In verband met de Coronavirus zijn alle vereniging activiteiten afgelast tot en met 31 maart. In lijn met de maatregelen van de RIVM zijn niet alleen alle wedstrijden en trainingen stil gelegd, maar helaas de pubquiz & kroegentocht en de themafeest van H4 gaan ook niet door. Wellicht dat deze op een later moment alsnog door gaan. We houden de aanbevelingen van de RIVM en de Nevobo goed in de gaten en als we meer weten over de situatie vanaf 1 april, dan laten we jullie het weten via de teammanager’s app en via email.

Tot dan, als jullie nog vragen hebben, mail onze secretaris, Jens (secretaris@vvkratos.nl). We wensen iedereen goede gezondheid in de komende weken en hopelijk zien we elkaar snel!

Met vriendelijke groeten,

Bestuur Kratos ‘08