Wedstrijdverslag: Heren 7 kiest de juiste bal

Kratos Heren 7 heeft afgelopen zaterdag voor een stunt gezorgd. Zij moesten aantreden tegen het nog ongeslagen eerste team van Red Stars. De punten waren echter al ‘in the pocket’ voordat de wedstrijd goed en wel begonnen was! Aanvoerder Jasper van Loon had namelijk een speciale bal uitgekozen, die steeds aan de kant van Kratos ideaal was en aan de kant van Red Stars voor de nodige problemen zorgde! Dankzij deze briljante truc wist het zevende herenteam van Kratos ’08 het eerste team van de Rode Sterren te verslaan. Hulde! Hoezee!

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat H7 gewoon beter was… Jammer dat de tegenstander nadien dan geen felicitaties overbrengt, maar zelfs tot in de douches blijft klagen over de bal…

Volgende wedstrijd : zaterdag 15 oktober, 16:00u, thuis tegen Yaraana. Weer dezelfde bal gebruiken?