Wedstrijdverslag: Een middagje Bergambacht (H1)

Na een klinkende overwinning ging H1 zaterdag 8 oktober op pad naar Bergambacht voor hun tweede uitwedstrijd van het seizoen. Thor stond op het menu. Wetende dat de nieuwste aanwinst op midden, Christian, ziekjes was ging het team van coach Philippe Lixon zonder verwachtingen de strijd aan met Thor.

Tot aan 15-15 ging de eerste set gelijk op, maar de god van de donder kon aan het eind van de set bijzondere krachten aanspreken waardoor zij de eerste set uiteindelijk vrij gemakkelijk naar zich toe kon trekken.

De tweede en derde set gingen al niet veel beter. Met welke opstelling er ook gespeeld werd, het was nog niet zo verzorgd als dat we graag zouden willen. Uiteindelijk lieten de goddelijke heren uit Bergambacht er in de 4e set toch wat menselijke foutjes in sluipen waardoor onze eigen mannen toch nog met een puntje naar huis mochten gaan. Dit puntje werd uiteindelijk luid gevierd onder het genot van een, door uit D1 uitkomende Lotte gemaakte, Kratos-Cake.