Heren 1 krijgt gevoelige tik in Wateringen

Aan de wisselvalligheid van Kratos H1 lijkt maar geen einde te komen.

Waar mid-weeks in Soesterberg nog een knappe prestatie werd geleverd door tegen de verhoudingen in AGAVS uit Soesterberg uit de beker te gooien, leverde onze mannen gistere, vrijdag 9 december, een wanprestatie door met 3-1 te verliezen van hekkensluiter Velo uit Wateringen.

De eerste set ging lange tijd gelijk op, waarbij Velo aan het einde van de set door wat meer service druk en een aantal verkeerde aanvallende keuzes aan de kant van Kratos de set met 25-21 binnen sleepte.
De tweede set gaf een heel ander beeld. Een goede diepe service van onze eigen heren zorgde ervoor dat Velo er aanvallend niet meer uit kwam. Hun spelletje werd voorspelbaar en aanvallend kwam Velo niet door het sterke blok van Kratos heen. 25-13 voor Kratos.
In zowel de derde als vierde set was Kratos bijna de hele set de bovenliggende partij, waarbij telkens op het eind van de set bij Velo het besef leek te zijn van “een laatste kans om aansluiting te vinden”, terwijl bij Kratos de motivatie er simpelweg niet leek te zijn om het gat met Velo verder te vergroten in de stand in de regiodivisie.

Resultaat: een 3-1 verlies voor onze eigen mannen.

Aankomende wedstrijd is tegen Sovicos uit Den Haag op vrijdag 16 december. De thuiswedstrijd tegen deze heren werd knap met 3-1 gewonnen. Hopelijk kan Kratos deze mooie prestatie aanstaande vrijdag evenaren.