Talent van de Week

Ik was op 31 maart talent van de week. Als talent van de week mocht ik bij een wedstrijd van dames 1 mee lopen. We begonnen met verzamelen in de kantine. Daar kreeg ik een mooi talent van de week T-shirt. In de kantine was ik ook bij de teambespreking. Na de teambespreking ging ik naar de zaal en mocht ik mee doen met de warming-up en het inspelen, ik mocht de ballen aangeven bij het inslaan. Ook mocht ik de eerste bal serveren en die verder spelen. Ik mocht ook op de bank zitten tijdens de wedstrijd en druifjes aangeven in de time-out. Ik vond het heel erg leuk. Ze stonden met 19-24 achter in de derde set en hebben die set toch gewonnen. De uitslag was 4-0 voor kratos! Ik vond het heel erg leuk. Dames 1 hartstikke bedankt voor de leuke dag.

Groetjes, Iris.