22 september lustrumopening!

Op deze dag zal er een toernooi plaatsvinden onder de huidige leden! Kratos vs. Kratos, iedereen op zijn eigen niveau, maar in zo’n opstelling dat je jouw clubgenoten echt beter leert kennen. De A-, B- en C-jeugd kan zich opgeven voor een ware volleybalclinic op hoog niveau! Buiten de hal zijn er de hele dag verschillende activiteiten voor de jeugd en iedereen die zich jeugdig voelt! Vanaf 18:00 is het mogelijk om tegen betaling een heerlijk diner te halen bij de foodtrucks. We sluiten de avond af met een borrel tot in de late uurtjes.

Alle oud-leden, ouders en andere geïnteresseerden zijn welkom om te komen aanmoedigen. Na afloop kunnen jullie de hele avond bijkletsen onder het genot van een hapje en een drankje. Wil je graag meedoen aan het toernooi? Geef je dan op en zodra er plekken overblijven vullen jullie deze op! Meer informatie en inschrijfformulieren voor de opening vind je hier!

Tijdsplanning 22 september

12:30 Start clinic ABC-jeugd