Lustrum Griezelavond

Jeugdleden van Kratos,

Zaterdag 20 oktober gaan we een griezelige avond beleven. We starten om 18:00 uur met gezellig, griezelig pannenkoeken eten. Daarna gaan de kinderen van 6 t/m 11 jaar een avonturentocht buiten beleven. De andere jeugdleden zullen daarna een spannende griezeltocht beleven.

Iedereen is welkom, neem je vriendje of vriendinnetje mee. Ook kinderen van leden zijn welkom. Het zal een groots griezelavontuur worden! Klinkt dit griezelig goed: schrijf je dan snel in via dit formulier!

Om dit allemaal zo goed mogelijk te laten verlopen, hebben we ook hulp nodig. Zijn er ouders, die een groepje willen begeleiden of pannenkoeken willen bakken? Dit kunt u ook invullen op het inschrijfformulier! Geen kinderen maar wel helpen? Mail naar lustrum@vvkratos.nl

Mhoooaaaaa…
Gr, Graaf Dracula