Volleybalvereniging – Delft

Kom volleyballen
bij Kratos ’08!

Volleyballen doe je in Delft natuurlijk bij Kratos '08! Een gezellige vereniging waar je alle kansen krijgt om op je eigen niveau te spelen en te leren.

Teams op alle niveaus

Kratos '08 heeft diverse heren-, dames- en jeugdteams die competitie spelen op verschillende niveaus.

Daarnaast hebben we een beginnersgroep, waar je de techniek en regels van volleybal leert. Dit is dus een ideale manier om te starten met volleybal!

Gezelligheid

Naast volleybal is er bij Kratos '08 ook een hoop gezelligheid te vinden en worden er vrienden voor het leven gemaakt! Dit kan na de wedstrijden in onze kantine, maar ook tijdens feesten en andere activiteiten die we regelmatig organiseren.

Goede faciliteiten

Kratos '08 heeft de beschikking over een eigen sporthal. Onze hal heeft vier velden, vier kleedkamers en een eigen gezellige kantine. Na wedstrijden en trainingen drinken teams daar vaak nog een drankje met elkaar!

Wedstrijden

Onze teams spelen mee in de Nevobo competitie. De thuiswedstrijden worden gespeeld op vrijdagavond en zaterdagmiddag.

Verder zijn veel leden actief in beachcompetities en andere toernooien in de omgeving.

Beginnersgroep

Wil jij leren volleyballen?

Dan ben je bij Kratos '08 aan het juiste adres! Het is namelijk nooit te laat om te beginnen met de allerleukste teamsport die er is! We hebben een leuke gemixte beginnersgroep, waar je erg welkom bent als je nog weinig tot geen ervaring hebt met volleyballen. Tijdens deze trainingen leer je de techniek en regels van volleybal, dus een ideale manier om te starten met volleyballen.

De beginnerstraining is op donderdagavond om 19.30 en staat onder leiding van ervaren trainers. Naast trainen zullen er ook oefenpartijtjes zijn om je nieuwe skills in praktijk te brengen. Heb je de techniek goed onder de knie, dan kunnen we je indelen bij één van de competitiespelende teams.
Je bent van harte welkom om een paar keer vrijblijvend mee te trainen!

Jeugd

Kratos '08 heeft een grote jeugdafdeling. Vanaf zes jaar train je bij de mini's en leer je volleyballen aan de hand van Cool Moves Volley. Iedere maand is er een toernooi.

Vanaf elf jaar speel je wekelijks competitie in een van de jeugdteams. Je ontwikkelt je techniek en spel aan de hand van ons jeugd beleidsplan.

Beachvolleyballen

Kratos '08 beschikt over twee eigen beachvolleybalvelden achter de Kratoshal. Daarom zijn veel van onze leden in het voorjaar en de zomer op onze beachvelden te vinden! De velden en materialen zijn van goede kwaliteit én het is een mooie plek om te relaxen en socializen na het beachen. Kratos Beach biedt de mogelijkheid om vrij te beachen en trainingen te volgen. Samen met andere volleybalverenigingen in Delft organiseren we de Delftse Beach Competitie (DBC), waar je wekelijks competitie speelt op je eigen niveau.

Sporthal Tantof-Zuid
Henk van Riessenlaan 5
2626AB Delft

Kom je bij ons meetrainen?

Je mag drie keer vrijblijvend meetrainen. Als het bevalt kun je lid worden, ook halverwege het seizoen.

Na het invullen van onderstaand formulier, zal de Jeugd Commissie of Technische Commissie contact met je opnemen om te kijken in welk team je kan komen meetrainen.

Voornaam

Achternaam

Postcode, woonplaats

Geslacht