Het bestuur (bestuur@vvkratos.nl) bestaat uit de volgende leden:

Jasper ten Brinke

voorzitter@vvkratos.nl Je kan met mij contact opnemen voor alle soorten algemene zaken die niet specifiek binnen de functie van bestuursleden vallen en Partners & Sponsors van Kratos.

Maarten de Vries

secretaris@vvkratos.nl Je kan me mailen voor zaken als ledenadministratie, algemene ledenvergaderingen en mailinglijsten. Daarbij zal ik, in de meeste gevallen, in eerste instantie reageren op jouw e-mail die bij bestuur@vvkratos.nl binnenkomt.

Faris Elghlan

penningmeester@vvkratos.nl Als je vragen hebt over de financiën van Kratos, contributie, stuur mij een bericht.

Technische Zaken

Jelle van Leeuwen

technischezaken@vvkratos.nl Wil je iets weten over de trainingen of teams? Of heb jij een idee hoe we onszelf volleybal technisch kunnen verbeteren? Laat het mij weten.

Wedstrijdzaken

Patrick van Stijn

wedstrijdsecretaris@vvkratos.nl Je kan mij mailen als je iets over de competitie wil weten of een wedstrijd wil verzetten.

Kantinezaken

Vacant

barcommissaris@vvkratos.nl Zaken die binnen de kantine/bar en activiteiten van de vereniging vallen.

PR en Communicatie

Sara Kooistra

nieuws@vvkratos.nl Wil je een nieuwtje delen met Kratos? Of heb jij ideeën wat we qua communicatie binnen en buiten onze vereniging extra kunnen doen? Laat het mij weten!

Vrijwilligerszaken

Vacant