A-jeugd

In het seizoen 2020-2021 heeft Kratos ’08 twee jongensteams en twee meisjesteams in de A-leeftijd.

Als je vóór 1 oktober 16 of 17 jaar bent kan je terecht bij de A’s van Kratos’ 08. Wil je een keer komen meedoen, neem dan contact op via het contactformulier. Je mag 3 trainingen gratis meedoen, hierna krijg je een inschrijfformulier mee voor je definitieve aanmelding bij Kratos’ 08.

Jongens A1 traint op maandag van 18:15 tot 19:45 (samen met de Jongens A2) en op dinsdag óf woensdag trainen ze mee met een seniorenteam.

Jongens A2 traint op maandag van 18:15 tot 19:45 (samen met de Jongens A1) en op donderdag van 18:30-20:00 (samen met de Meisjes A2).

Meisjes A1 traint op donderdag van 18:30 tot 20:00 en op dinsdag, woensdag óf donderdag trainen ze mee met een seniorenteam.

Meisjes A2 traint op woensdag van 18:30 tot 20:00 en op donderdag van 18:30-20:00 (samen met de Jongens A2).

Na het competitieseizoen kan je je opgeven voor aparte beachtrainingen op de beachvelden achter de sporthal van Kratos’08.

Deze A-teams spelen bijna elke week op vrijdagavond of zaterdagmiddag een wedstrijd tegen een ander team. Op deze leeftijd speel je op dezelfde nethoogte als de senioren, en werken we ook toe naar dezelfde rollen, posities en technieken die je straks als senior gaat toepassen. Voor een gedetailleerde uitleg van de spelregels kan je hier klikken.

Bij toerbeurt vervullen alle A spelers ook een ondersteunende taak bij een aansluitende wedstrijd als teller. Wanneer je het leuker vindt om zelf een wedstrijd te fluiten, dan helpen we je als vereniging op weg met tips en trucs na het behalen van je spelregelbewijs (zie ook de site Volleybalmasterz).