B-jeugd

Kratos’08 heeft in het  seizoen 2020-2021 twee meisjes teams in de B leeftijd. Als je tussen de 14 tot 16 jaar bent kan je terecht bij de B’s van Kratos’ 08. Wil je een keer komen meedoen, neem dan contact op via het contactformulier. Je mag 3 trainingen gratis meedoen, hierna krijg je een inschrijfformulier mee voor je definitieve aanmelding bij Kratos’ 08.

Meisjes B1 en Meisjes B2 trainen allebei op dinsdagavond van 18:00 tot 19:30 en om de week op donderdag van 18:30 tot 20:00 (onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de trainer).

Na het competitieseizoen kan je je opgeven voor aparte beachtrainingen op de beachvelden achter de sporthal van Kratos’08.

In de B speel je bijna elke week een wedstrijd op vrijdagavond of zaterdagmiddag. Het verschil met de C’s is natuurlijk de leeftijd, maar ook de hoogte van het net en de afstand tot de achterlijn: van 7 naar 9 meter. Ook werken we vanaf de B toe naar vaste rollen en vaste posities in het veld. Voor een gedetailleerde uitleg van de spelregels kan je hier klikken.

Bij toerbeurt vervullen alle B spelers ook een ondersteunende taak bij een aansluitende wedstrijd als teller (in tweetallen). Wanneer je het leuker vindt om zelf een wedstrijd te fluiten, dan helpen we je als vereniging op weg met tips en trucs na het behalen van je spelregelbewijs (zie ook de site Volleybalmasterz).