Mini’s

Kratos ’08 heeft een enthousiast team aan vrijwilligers die elke training weer klaarstaan voor de mini’s. Op dit moment hebben we zo’n 25 mini’s, en een groep van zo’n 6 vrijwilligers die de mini’s trainen.

Van 6 tot 12 jaar kun je terecht bij de mini’s van Kratos’08. De kinderen tot 11 jaar trainen op woensdag van 17:15 – 18:30. De oudsten (11-jarigen van niveau 6) trainen op maandag van 18:15 – 19:45 en om de week op donderdag van 18:30 tot 20:00 (onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de trainer).

Onze groepen zijn verdeeld over verschillende niveaus. Deze niveaus komen van het Cool Moves Volleybal (CMV) systeem. Meer informatie hierover is te vinden op de site van de Nevobo.

Bij Kratos’08 hebben we voor elk niveau (2 t/m 6) een leuke groep kinderen.

Er is elke maand een CMV toernooi waar de mini’s aan meedoen en elk team speelt in één dagdeel meerdere wedstrijdjes tegen andere teams uit de regio van hetzelfde niveau. Voor alle toernooidagen kijk je op www.cmvhaaglanden.nl.

Niveau 6 speelt bijna iedere week een wedstrijd tegen een ander niveau 6 team uit de regio. Er zijn thuis- en uitwedstrijden die vaak op zaterdag gespeeld worden.

De CMV toernooien niveau 2 t/m 5 voor seizoen 2021-2022 zijn aangegeven in de onderstaande tabel:

Vereniging
Sporthal
09 oktober 2021 Inter Rijswijk Velohal, Wateringen
06 november 2021 Kalinko Sporthal Houtrust, Scheveningen
11 december 2021 Velo  Velohal, Wateringen
15 januari 2022 Kratos ’08 Sporthal Tanthof, Delft
12 februari 2022 Zovoc De Limiet, Zoetermeer
19 maart 2022 Volevo Sporthal De Fluit, Leidschendam
16 april 2022 PQV SC Vreeloo, De Lier

*) Het toernooi van 12 december is facultatief voor deelname en telt niet mee in de eindstand.

Na het toernooiseizoen kunnen de mini’s zich opgeven voor beachtrainingen op de beachvelden achter de sporthal van Kratos’08.

Naast de trainingen die we geven, worden er (voorzover dat kan volgens de corona-regels) ook verschillende activiteiten tijdens en buiten de trainingen georganiseerd, zoals Pietentraining, Black light toernooi of zwemmen.

Als je interesse hebt om te komen volleyballen, ben je welkom! Vul dan het formulier in waarbij je aangeeft om te willen meetrainen. Deze kun je hier vinden.

Je mag maximaal 3 keer vrijblijvend meetrainen, hierna krijg je een inschrijfformulier mee en kun je lid worden.