Welkom!

De volleybalvereniging van Delft die een plekje biedt voor sportievelingen vanaf 6 jaar. We starten het komend seizoen met 10 Heren, 9 Dames, 8 Jeugdteams en zo’n 35 mini’s in verschillende niveaus. Voor ieder wat wils bij Kratos ’08, van promotieklasse bij de dames en 1e klasse bij de heren tot 4e klasse bij beide. Vind je ons niet in het veld dan wel in onze kantine, relaxend of tijdens het vieren van een feestje! Regelmatig zijn er in onze kantine themafeesten en andere activiteiten, waar iedereen van Kratos ’08 maar ook de tegenstanders die op de betreffende avond in de hal gespeeld hebben welkom is.

Kortom: een bruisende vereniging, waar niet alleen fanatiek en gezellig gevolleybald wordt, maar waar het ook naast het veld altijd erg gezellig is.

Wil je meer weten over Kratos ’08 of je inschrijven? Download de informatiefolder of neem contact op met het bestuur of één van de commissies.